SEO laten doen betekent in de praktijk dat ik je blog ga onderhouden. Ik onderzoek wat er op je blog zou moeten komen om meer mensen aan te trekken of relevantere mensen aan te trekken. En als ik dat weet maak ik daar een blogpost van.
Je koopt bij mij de optimalisatie, de teksten krijg je erbij cadeau. Maar je kunt bij mij geen teksten voor andere doelen kopen en je kunt ook geen teksten kopen die je zelf op je website wilt gaan zetten. Als je je teksten liever zelf aanlevert kan dat ook.
Ik zorg dat je blogpost opgenomen is in een sterke site structuur waarin je pagina’s en blogposts elkaar niet beconcurreren maar versterken. Dat kan soms een fabelachtig effect hebben.

Voor optimalisatie: de stippelijn – Na optimalisatie: de dikke lijn
SEO laten doen: hoe het werkt
Als je dit interessant vindt, dan nodig ik je uit om een afspraak met me te maken. Ik wil met je praten want een website optimaliseren en vindbaar maken is arbeidsintensief en er zitten maar 24 uur in een dag. Ik ga een deel van mijn tijd besteden aan jouw business. Om dit met enthousiasme te kunnen doen, moet ik met jou door een deur kunnen en je bedrijf leuk vinden. Want anders wordt het niks.
En jij moet mij vertrouwen. Want als je geen vertrouwen in mij hebt, dan wordt het allemaal ook heel erg moeilijk. Ik bied je geen garantie op een specifieke positie. Ik zorg dat je webpagina’s aan de voorwaarden voldoen om te kunnen ranken, zodat ze alle kansen hebben.
SEO laten doen: wie heeft de regie?
Ik vind het belangrijk dat jij de regie houdt, daarom bereken ik een all-in prijs per pagina of blogpost voor je. En jij bepaalt hoeveel blogposts ik maak of optimaliseer. Daar komt een starttarief bij, want voor ik voor je aan de slag kan, moet ik eerst zoektermenonderzoek doen.
Dus jij hebt de regie over de factuur. Geen uren zodat jij maar moet hopen dat ik in die uren ook daadwerkelijk iets doe. Want je kunt het zien als ik een blogpost of pagina geoptimaliseerd heb. En als de samenwerking je niet bevalt, dan laat je me dat gewoon weten. Je krijgt dan een eindfactuur voor het werk dat ik al gedaan heb en dan nemen we afscheid.
SEO laten doen: hoe het werkt
Als je dit interessant vindt, dan nodig ik je uit om een afspraak met me te maken. Ik wil met je praten want een website optimaliseren en vindbaar maken is arbeidsintensief en er zitten maar 24 uur in een dag. Ik ga een deel van mijn tijd besteden aan jouw business. Om dit met enthousiasme te kunnen doen, moet ik met jou door een deur kunnen en je bedrijf leuk vinden. Want anders wordt het niks.
En jij moet mij vertrouwen. Want als je geen vertrouwen in mij hebt, dan wordt het allemaal ook heel erg moeilijk. Ik bied je geen garantie op een specifieke positie. Ik zorg dat je webpagina’s aan de voorwaarden voldoen om te kunnen ranken, zodat ze alle kansen hebben.
SEO laten doen: wie heeft de regie?
Ik vind het belangrijk dat jij de regie houdt, daarom bereken ik een all-in prijs per pagina of blogpost voor je. En jij bepaalt hoeveel blogposts ik maak of optimaliseer. Daar komt een starttarief bij, want voor ik voor je aan de slag kan, moet ik eerst zoektermenonderzoek doen.
Dus jij hebt de regie over de factuur. Geen uren zodat jij maar moet hopen dat ik in die uren ook daadwerkelijk iets doe. Want je kunt het zien als ik een blogpost of pagina geoptimaliseerd heb. En als de samenwerking je niet bevalt, dan laat je me dat gewoon weten. Je krijgt dan een eindfactuur voor het werk dat ik al gedaan heb en dan nemen we afscheid.
Welke soort website heb je?
En het is belangrijk dat jouw website het soort website is waar ik graag aan werk: je hebt een WordPress website, ik werk graag met de Gutenberg editor en bij jouw website gaat het om diensten. Misschien heb je ook een shop waarin je een boek of zoiets aanbiedt, maar de kern van je website draait om diensten.

Enorm gestegen in de zoekresultaten
Judith, dankzij jouw kennis en inzet ben ik enorm gestegen in de zoekresultaten! Ik wist niet dat er zoveel te verbeteren was aan een website. Je hebt enorm veel kennis en vindt elke keer een oplossing. Heel bedankt daarvoor! Ammy van Bedaf, Loslaten.nu

Frans Wilms: Heel bruikbaar
Judith voorziet me iedere keer weer opnieuw met voor mij verrassende marketing inzichten, die ik zó kan gebruiken in mijn dagelijkse praktijk. Ze weet strategie en de praktijk van alledag fantastisch met elkaar te verbinden. No-nonsens, strategisch én praktisch en dat met een positieve opgewekte instelling, waardoor het tegelijkertijd luchtig blijft. En ook fijn: ze houdt het eenvoudig… Frans Wilms, Leiderschapsdomeinen.
Als je overweegt SEO uit te besteden
Als je overweegt SEO uit te besteden en je nu aan het inlezen bent, dan heb ik aantal artikelen voor je bij elkaar gezocht die je hierbij kunnen helpen. Die artikelen vind je hier en hieronder vind je de nieuwste artikelen uit deze categorie.
Ik heb ook een profiel op LinkedIn natuurlijk. Mijn profiel vind je hier.
